CodeBucks logo
Zinsverbanden.nl

Algemene Voorwaarden

Welkom bij Zinsverbanden.nl. Deze algemene voorwaarden beschrijven de regels en voorschriften voor het gebruik van onze website. Door onze website te bezoeken en te gebruiken, stemt u in met deze voorwaarden. Lees deze zorgvuldig door.

Gebruik van de Website

U stemt ermee in om onze website alleen te gebruiken voor wettige doeleinden en op een manier die geen inbreuk maakt op de rechten van anderen, hun gebruik van de website belemmert of verstoort. Het is verboden om enige vorm van inhoud van onze website zonder toestemming te reproduceren.

Intellectuele Eigendom

Alle inhoud op deze website, inclusief teksten, afbeeldingen, logo's en software, is eigendom van Zinsverbanden.nl of onze licentiegevers en is beschermd door auteursrecht en andere intellectuele eigendomswetten. U mag deze inhoud niet gebruiken zonder onze uitdrukkelijke toestemming.

Gebruikersbijdragen

Door enige vorm van inhoud bij te dragen aan onze website, verleent u ons een niet-exclusieve, royaltyvrije, eeuwigdurende, onherroepelijke en volledig sublicentieerbare licentie om dergelijke inhoud wereldwijd te gebruiken, te reproduceren, aan te passen, te publiceren, te vertalen en te distribueren in alle media.

Beperking van Aansprakelijkheid

Zinsverbanden.nl is niet aansprakelijk voor enige directe, indirecte, incidentele, speciale of gevolgschade die voortvloeit uit of op enigerlei wijze verband houdt met uw gebruik van onze website. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, schade voor verlies van winst, gegevens of andere immateriële verliezen.

Wijzigingen

We behouden ons het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. Het is uw verantwoordelijkheid om deze regelmatig te controleren op wijzigingen. Uw voortdurende gebruik van de website na het plaatsen van wijzigingen houdt in dat u de gewijzigde voorwaarden accepteert.

Toepasselijk Recht

Deze algemene voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Nederland. Eventuele geschillen die voortvloeien uit of verband houden met deze voorwaarden vallen onder de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Nederland.

Contact

Als u vragen heeft over deze algemene voorwaarden, kunt u contact met ons opnemen via [email protected].